Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. Jeg heter Henriette, er 30 år og jobber som sykepleier på dialysen på Haukeland. Nå reiser jeg til Zanzibar for å jobbe på sykehus et år. Dette er en utveksling av helsepersonell i regi av Fredskorpset, Haukeland og Mnazi Mmoja Hospital. Lenger nede i arkivet er det blogginnlegg fra tidligere reiser. Sommer 2015: Dialysevikar i Tromsø Vår 2015: Peru, Cuba, Canada, Island Høst 2014: Bartender i Bergen Vinter/vår 2014: Sør/øst Asia. Thailand, Vietnam, Kambodsja, Filippinene, Laos, Indonesia

søndag 26. januar 2014

Bilder fra Klokkarvik, avreise om 4 dager


På torsdag hadde jeg min siste vakt på dialysen på lenge. Det gjorde hele reiseprosjektet mitt mer ordentlig. Det blir rart å ikke skulle på jobb på dialysen, rart, trist og litt fint. Jeg kommer til å savne både kollegaer og pasienter, men nå skal eventyret begynne.

Legger ut noen bilder jeg tok i forrige uke, må øve meg før jeg drar. Litt kjipt å komme til Thailand og oppdage at jeg ikke klarer å laste opp bildene. Ja det burde være det letteste i verden, men det er utrolig hvor mye styr det kan bli med slike ting. Dette e faktisk tredje forsøk. Krysser fingrene for at det går denne gangen.
Jeg er langt fra proff, men her er noen bilder jeg har tatt på Klokkarvik forrige uke. There is no place like home.
































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar